torsdag den 7. januar 2010

Musik: Inglorious Bastards // Ennio Morricone


I forlængelse af et tidligere indlæg, hvor jeg nævnte Tarantinos Inglorious Bastards, tilføjer jeg lige denne video. Det er musikken der spilles under rulleteksterne - så fedt.

Jeg er selv kæmpe fan af Tarantino og hans seneste er klart blevet en af mine favoritter: Nazityskland, der slår sig hårdt på Det Vilde Vesten - så bliver det ikke meget bedre.

Desuden elsker jeg Ennio Morricone, der har komponeret tonsvis af fede soundtracks, blandt andre det fra spaghettiwestern-filmen The Good, The Bad and The Ugly (også en af mine ynglingsfilm).

Bonusinfo: Jeg har fedtet med et stykke af musikken og lavet det om til min nye ringetone - Nørd:)

Go' fornøjelse med videoen!

1 kommentar:

  1. Musikken i Tarantinos film er generelt mega sprødt. Er også helt vild med der her nummer!:)

    SvarSlet